W piątek 14 października grupa członków ZZ Jedność z osobami towarzyszącymi wyruszyła zwiedzać Kotlinę Kłodzką oraz Skały Adrszpaskie. Pierwszy postój miał miejsce nad malowniczym Jeziorem Nyskim. Następnie wyruszyliśmy do Polskiego Carcassonne – Paczkowa, gdzie mogliśmy oglądać zachowane mury obronne miasta. Następnym punktem wycieczki był spacer po Kłodzku. Po obiedzie udaliśmy się do Kudowy Zdrój, gdzie mieliśmy nocleg. Z kronikarskiego obowiązku muszę nadmienić o piątkowym wypadzie na dancing, gdzie okazało się, że Członkowie Jedności to wyśmienici tancerze.

Sobotę rozpoczęliśmy od spaceru po parku zdrojowym Kudowy Zdrój, gdzie mogliśmy skosztować wód leczniczych oraz poznać historię tej zdrojowej miejscowości. Kolejną atrakcją było zwiedzanie podziemi kompleksu „Riese”. Obiad w czasie zwiedzania był jedynie zapowiedzią tego, co wydarzy się wieczorem. Dzień zakończyliśmy tradycyjnym bankietem z imprezą taneczną na której niemałą niespodzianką był występ DJ z saksofonem. Wyśmienite jedzenie, dobra muzyka i szampańskie nastroje, tak można opisać sobotni wieczór.

W niedzielę z samego rana po wymeldowaniu się z hotelu wyruszyliśmy do Czeskiego Skalnego Miasta w miejscowości Adrspach, gdzie podziwialiśmy niewiarygodne formacje skalne. Rejs łódką po zbiorniku wodnym na terenie Skalnego Miasta dostarczył wielu pozytywnych wrażeń. Po zakończonym zwiedzaniu, degustacji czeskich przysmaków oraz piwa, udaliśmy się do kaplicy czaszek. Ostatnim punktem wycieczki tego dnia był obiad, po którym wróciliśmy na Śląsk.

W imieniu Zarządu ZZ Jedność serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom wycieczki za dyscyplinę, punktualność oraz uśmiechy na twarzach. Mamy nadzieję, że ta pozytywna atmosfera będzie towarzyszyć podczas kolejnych wyjazdów, gdzie będziemy poznawać nasz piękny kraj oraz kontynent.