Jura Krakowsko-Częstochowska (Relacja)

W ubiegły weekend Członkowie Z.Z. „Jedność” wraz z rodzinami odwiedzili główne atrakcje Jury Krakowsko Częstochowskiej. Mimo deszczowej aury w piątek, humory dopisywały od samego początku. Pierwszym przystankiem był Zamek w Pieskowej Skale oraz Maczuga Herkulesa. Następnie wyruszyliśmy do Ojcowskiego Parku Narodowego, gdzie spacerem przez Dolinę Prądnika udaliśmy się do Bramy Krakowskiej. Po zjedzeniu pysznego pstrąga ojcowskiego, pojechaliśmy zwiedzać Jaskinię Nietoperzową. Wieczorem spotkaliśmy się w Pubie Rycerskim aby uzupełnić kalorie i podzielić się wrażeniami z pierwszego dnia.

Sobotę rozpoczęliśmy od śniadania i odwiedzenia zamków w Bobolicach oraz Mirowie. Przy okazji wzięliśmy udział w Festiwalu Juromania odbywającym się na całej Jurze Krakowsko Częstochowskiej. Mieliśmy okazję spróbować lokalnych produktów, takich jak wędliny, miody, miody pitne czy podpłomyki. Po obiedzie udaliśmy się na Pustynie Błędowską. Dzień zakończył się uroczystą kolacją bankietową z tańcami do późnych godzin nocnych.

Niedziela była dniem odpoczynku, pakowania się i powrotu do domu.

Serdecznie dziękujemy za udział w wycieczce wszystkim obecnym i zapraszamy na kolejne wycieczki krajoznawcze ze Związkiem Zawodowym „Jedność”.